Vast | Toezichthouder gemeente Breda

Ferocia zoekt voor de gemeente Breda een toezichthouder sociaal domein.

 

Over de gemeente Breda

Werken bij de Gemeente Breda betekent een baan met een grote impact op het leven van mensen, wat een diepe voldoening geeft. We streven ernaar om het verschil te maken voor Breda, haar inwoners, ondernemers, studenten en bezoekers. Elke dag zetten we ons vol toewijding in om ervoor te zorgen dat Breda een geweldige stad blijft. En dat vergt hard werken, want onze stad groeit in een rap tempo.

Als gemeente zijn we onder meer verantwoordelijk voor het organiseren van hulp en voorzieningen voor onze inwoners op basis van de Wmo, Jeugdwet en Participatiewet. Dit doen we door samen te werken met professionele zorgaanbieders als partners binnen het sociaal domein. We steven ernaar om de best passende hulp of zorg te bieden aan onze inwoners. Dit doen we bij voorkeur in een vroeg stadium, zodat de ondersteunings- of zorgbehoefte niet onnodig groot wordt. Dit komt ten goede aan de personen in kwestie en helpt ook om de beschikbaarheid en betaalbaarheid van voorzieningen te behouden, wat bijdraagt aan het draagvlak ervoor.

Bij de Gemeente Breda zorgen we ervoor dat je alle ondersteuning krijgt die je nodig hebt om je werk uit te voeren en jezelf verder te ontwikkelen. We bieden een stimulerende werkomgeving waarin we open communicatie, samenwerking en persoonlijke groei bevorderen. Jouw ideeën en inzichten worden gewaardeerd en je krijgt de ruimte om te groeien en nieuwe uitdagingen aan te gaan.


Over de functie

Je ziet als toezichthouder scherp toe op de naleving van contracten en wet- en regelgeving, en toetst op basis van informatie die je verzamelt en zorgvuldig weegt. De bevindingen en conclusies breng je op een heldere en prettige manier over aan zorgaanbieders. Je bent als toezichthouder gesprekspartner voor de managementteams en directies van zorgaanbieders en andere betrokken toezichthouders en instanties.

Je hebt onder meer de volgende taken en verantwoordelijkheden:

  • Voorbereiden en uitvoeren van doel- en rechtmatigheidsonderzoeken bij zorgaanbieders. Daarbij verzamelen, analyseren en beoordelen van informatie.
  • Opstellen van onderzoeksrapporten met bevindingen en actiepunten.
  • Afstemmen van de bevindingen en actiepunten met de zorgaanbieders.
  • Toezien op de opvolging van actiepunten naar aanleiding van uitgevoerde onderzoeken.
  • Opstellen van adviezen met verbetervoorstellen en/of handhavingsmaatregelen.
  • Halfjaarlijks opstellen van de toezichtplanning. Hiertoe actualiseren van het risicoregister en uitvoeren van data-analyses (zowel op het niveau van zorgdeclaraties als van zorgaanbieders).
  • Proactief delen van kennis met stakeholders ter bevordering van naleving en kwaliteit.
  • Fungeren als vraagbaak voor het team op in ieder geval één specialistisch gebied (juridisch, financieel-bedrijfskundig, onderzoekstechnisch, rapportagetechnisch).

 

Wat zoeken we?

Je hebt een HBO- of WO-diploma, bij voorkeur in de richting accountancy, bedrijfseconomie, bedrijfskunde, bestuurskunde of rechten. Daarnaast heb je een aantal jaar ervaring op het gebied van accountancy en/of internal auditing. Heb je overheidservaring en/of ervaring in de zorg? Dan is dat een pré. Het is helemaal mooi wanneer je kennis hebt van of ervaring hebt met het sociale domein binnen een gemeente of kennis van en ervaring met Wmo, Jeugdwet, Participatiewet en/of Awb. Maar veel belangrijker vinden we het dat je maatschappelijk betrokken bent, het leuk vindt om onderzoek te doen, communicatief vaardig ben en anderen mee weet te krijgen in je verhaal!

 

Wat bieden we?

Naast een markconform salaris (€ 3.167,- tot € 5.009,- op basis van 36 uur) en 17,05% individueel keuzebudget, bieden we je volop ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling. Ook bieden we je met flexibele werktijden en 194 vakantie-uren per jaar een goede werk-privébalans. Vanzelfsprekend ontvang je van ons alle middelen om goed te kunnen werken, zoals een laptop en een telefoon, en bestaat bij ons de mogelijkheid om vanuit thuis te werken. Daarnaast bieden we je een bijdrage in de kosten van de zorgverzekering en een uitstekende pensioenregeling bij ABP.

 

Over Ferocia

Ferocia levert verschillende diensten op het gebied van audit, control, risk management en compliance. Zo bemiddelen we in (interim-)professionals, waarbij we ons onderscheiden met onder meer ons uitgebreide netwerk en scherpe tarieven. Daarnaast ontzorgen onze ervaren consultants organisaties bij vraagstukken op het gebied van sturing en beheersing; van coaching van raden van bestuur tot implementatie van beheersmaatregelen in complexe omgevingen. Ook biedt Ferocia open en inhouse opleidingen en trainingen op voorgenoemde gebieden. Dit alles doen we vanuit het principe ‘inspiratie, co-creatie, prestatie’.

Lijkt deze functie je wat en herken je jezelf in het geschetste profiel? Of heb je vragen over deze functie? Vul dan direct onderstaand contactformulier in of neem contact op met Björn Walrave (06-25120654), bjorn.walrave@ferocia.nl).

Is deze functie toch niks voor jou? Check dan ook onze andere vacatures! Ken je een andere topper bij wie deze functie zou passen? Dan komen we daarmee graag in contact! En vanzelfsprekend stellen we daar wat tegenover. Als je tip leidt tot plaatsing, dan belonen we je met een mooie finder’s fee!

Stuur een open sollicitatie

Interesse? Solliciteer nu!

Upload hier je cv
Upload je cv
Goedendag! Mocht ik u ergens mee kunnen helpen, dan verneem ik dat graag. 085-0708500 info@ferocia.nl